Meet the Parents: Zor Baba

Erkek hemşirelik yapan Greg (Ben Stiller) kız arkadaşı Pam'e (Teri Polo) sırılsıklam aşıktır ve ona evlenme teklifi yapmaya hazırlanmaktadır. Ancak önce kendini müstakbel kayınpederi Jack Byrnes'e (Robert De Niro) kendini sevdirmek ve kabul ettirmesi gerekir. Çünkü Jack büyük kızına çok düşkündür ve o zamana kadarki damat adaylarını gözü hiç tutmamıştır.

Ben Stiller'ın canlandırdığı kahramanımız sevgilisininin ailesiyle tanışmak için çıktığı haftasonunda olmadık sakarlıklar yaşıyor, yaşamı cehenneme dönüyordu. Tabii ki eski bir CIA ajanı olan kayınpederi (Robert De Niro) tarafından pek hoş karşılanmıyor.

Meet the Fockers: Zor Baba ve Dünür

Bu kez Zor Baba ve Dünür'de ise, 4 yıl önce Greg'in Pam'in ailesiyle tanışmasıyla bu kez Greg'in ailesinin gelinin ailesiyle tanışması için yola çıkılıyor. Tabii ilk başlarda her şey mükemmel gidiyor, o kadar ki uçak biletleri ekonomik bölümde yer kalmayınca First Class'a geçiyorlar. Ama o gün Greg'in en güzel günümü en berbat günümü bilinmez. Erken yola çıkan Pam'in ailesi ve Greg, vardıklarında pek hoş manzaralarla karşılaşmayacaklar. Haftasonları zehir gibi geçecek, bir de buna beklenmedik misafir de eklenince, CIA ajanı olan Pam'in babası yine iz peşinde olacak.

Filmlerin Yorumu:

Oldukça eğlenceli bir ser,i, Robert DeNiro'nun oynadığı hiç bir film'in kötü olacağını düşünemiyorum zaten... Çok eğlenceli bir komedi film serisi yapılmış. Üçüncü film Meet the Little Fockers'ın da yolda olduğu söyleniyor. İzlerken canınızın hiç sıkılmayacağını düşünüyorum. Ben Stiller'ın başndan geçenler kendisi için hayatının en zor zamanları olsa da bizi oldukça eğlendirecek.

Yönetmen: Jay Roach
Senaryo: Greg Glienna, Mary Ruth Clarke
Oyuncular : Robert De Niro, Ben Stiller, Teri Polo, Blythe Danner, Nicole DeHuff
Filmin Türü: Komedi
Yapımcı Firma: DreamWorks
Yapım Yılı : 2000 - 2004
Yapım Ülkesi: ABD
Orijinal Dili : İngilizce
Filmin Süresi 107 dakika
Dağıtıcı Firma UIP

Hiç yorum yok: